zondag 11 december 2016

Molly

Ik mocht als gastdesigner van Conie Fong aan de slag met Molly, een van haar nieuwe digi's.
Je kunt haar vinden in de Etsy shop van Conie.
Haar digi's zijn echt heel mooi, zeker een aanrader om eens rond te kijken in haar shop. Binnenkort laat ik meer kaarten met verschillende digi's van haar aan jullie zien.

Digital Stamp, Digi Stamp, digistamp, Molly's Basket of Love Conie Fong, Sympathy, Birthday, Mother's Day, Birthday, Fairy, basket, flowers

Het was wel weer even wennen om een verjaardagskaart te maken, ik zit helemaal in de kerstkaart stemming!
Ik ben lekker aan het spelen gegaan met digitaal papier, maar kreeg niet helemaal wat ik wilde. Toen bedacht ik me dat het leuk zou zijn om met de digi een soort van digitaal papier te maken, dus dat heb ik gedaan. Verder is het een simpele kaart geworden met een aparte opbouw door de schuine gekartelde lijn (die ik door mijn cameo heb laten snijden).
De B0... kleuren van mijn Copics vind ik zo leuk dat ik heb geprobeerd om de hele kaart een beetje in die kleurstelling te maken. Nog wat bling erbij en toen was mijn kaart af.



Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden en lees met plezier jullie reacties.



1 opmerking:

  1. wat een lief kaartje! leuk hoe ze weer terug komt in het achtergrondje. gr Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen